План заходів протидії булінгу на 2022-2023 н.р.
План заходів для запобігання булінгу та будь – яким іншим проявам насилля в навчальному закладі на 2022/2023 н.р.
№ з.п. |
Заходи |
Дата |
Відповідальні |
Примітки |
І. Створення безпечного освітнього середовища: |
|
|||
|
||||
1.1. Забезпечити вільний доступ до навчального закладу для усіх учасників освітнього процесу без дискримінації через фізичні можливості. |
до 01.09.2022 |
Ленюк Ф.Я. |
||
1.2. Організувати роботу «Скриньки довіри». |
до 01.09.2022 |
Педагог-організатор |
||
1.3. Організувати постійне спостереження за поведінкою учнів під час перерв: - чергування вчителів; |
до 01.09.2022 |
Скорбач Н.П |
||
1.4. Забезпечити безпечний доступ до мережі інтернет (пароль, контроль) |
до 01.09.2021 |
Скорбач Н.П. |
|
|
2. Безпечне психологічно-емоційне середовище. З метою виявлення основних чинників, що негативно впливають на психологічний комфорт та безпеку у закладі. |
постійно |
Педагог-організатор |
|
|
2.1. Постійно аналізувати звернення, що надходять до керівника закладу щодо проявів булінгу. |
постійно |
Педагог-організатор |
|
|
2.2. Провести дослідження серед учнів гімназії за анкетою «Стоп булінг». |
листопад грудень |
Білецька Г.М. |
|
|
2.3. Поповнити інформаційний куточок з методичною літературою, інформацією про телефон довіри, даними про адреси психологічних центрів допомоги, інших фахівців для педагогів. |
до 01.10.2021 |
Білецька Г.М. Скорбач Н.П.. |
|
|
2.4. Організувати проведення інформаційно-просвітницьких заходів з учнями школи: - Флеш – моб «Зупинимо боулінг разом!» учні 5-8 класів. - Година відвертого спілкування «Протидія булінгу. Відповідальність» |
протягом року |
Класні керівники пед.-орг. |
|
|
2.5. Класним керівникам передбачити в планах виховної роботи проведення заходів, спрямованих на попередження проявів булінгу в учнівському середовищі. |
вересень, січень |
Кл.керівники 2-9 кл. |
|
|
3. На нарадах при директорові розглядати питання профілактики правопорушень, запобігання та протидії булінгу в учнівському середовищі, стану профілактичної та індивідуальної роботи з дітьми, які потребують особливої педагогічної уваги. |
протягом року |
Заст. з НВР, директор. |
|
|
ІІ. Навчання педагогів: |
|
|||
-створення в гімназіїі безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок. |
вересень січень |
Керівник М/О |
||
2. Організувати проведення навчального тренінгу: «Безпечна взаємодія в освітньому процесі, захист дітей від насильства та зловживань з боку однолітків та дорослих. Впровадження медіації та вирішення конфліктів мирним шляхом» |
жовтень |
Педагог-організатор |
||
3.Розмістити на сайті школи методичні рекомендації організації виховної роботи в школі на 2022/2023н.р. |
серпень |
Пед-орг. |
||
4.Актуалізувати знання педагогів щодо алгоритму дій у випадку виявлення проявів булінгу. |
вересень |
Скорбач Н.П. |
||
ІІІ. Інформаційно-просвітницька робота з батьками: |
|
|||
1.Розробити інструкцію для батьків яка допоможе у виявленні ознак того, що їхня дитина стала жертвою булінгу. |
Педагог-організатор |
|||
2.Проводити опитування батьків з актуальних питань. |
за потреби |
Адміністрація школи, класні керівники |
||
3.Ознайомити батьків учнів з нормативно-правовою базою щодо відповідальності за виховання дітей, прояви сімейного насильства та булінгу на загальних батьківських зборах |
січень |
Адміністрація школи |